wtorek, 8 kwietnia 2014

Kolorowe szaleństwo - warsztat radości i kreatywności 12 kwietnia (sobota)




Zapraszamy serdecznie, na spotkanie z Kolorem :)

Dlaczego Szaleństwo? Ponieważ głęboko wierzę, że będzie to przełom w Twoim rozumieniu i postrzeganiu kolorów.

Tęcza, Słońce, morze, trawa, las, plaża...każde z tych słów ma swój kolor, który wpływa na reakcje w Twoim organizmie. 
Poprawia nastrój, obniża apetyt, wpływa na naszą atrakcyjność a także seksualność (i nie musi być to kolor czerwony).

Których kolorów nie lubimy? I dlaczego? 
A bez których po prostu nie możemy żyć - i też dlaczego? 
Które do siebie po prostu nie pasują? 
Choć inni twierdzą, że pasują...
Dlaczego faceci wolą blondynki? (oj, to się teraz naraziłam...) 
I co się pod tym kryje? Czy nieświadomie komunikujemy się za pomocą naszych ubrań? 
A jeśli tak, to co chcemy wyrazić? Co łączy kolor i emocje?

Będzie to interaktywna, zabawna ale i bardzo informacyjna sesja by POZNAĆ głębiej samą/samego SIEBIE.

Czego możecie się spodziewać:
elementów arteterapii
tańca ( z kolorem)
eksperymentów z zapachem (który też ma przecież kolor)
dobrej zabawy!

Jak się przygotować?
Nie czytać zbyt wiele na temat koloru przed warsztatem,
ubrać ulubiony strój w ulubionym kolorze,
przynieść ulubiony owoc/przekąskę/coś drobnego.
 


 

Warsztat prowadzi Emilia Ochocka

Kim jestem?
To dobre pytanie :) 
Może napiszę o swoim doświadczeniu, łatwiej to sprecyzować. 
Dorobiłam się tytułu inżyniera ogrodnictwa i z wielką pasją przez wiele lat pracowałam z roślinami ozdobnymi, przeobrażałam ogrody innych, dużo czytałam i spacerowałam. 
Zajmuję się terapiami alternatywnymi, kocham tańczyć (tzn. bezmyślnie/spontanicznie ruszać się przy muzyce), kontemplować, uzdrawiać, uczyć się. 
Rok temu założyłam holinature.com gdzie promuję i sprzedaję organiczne mieszanki ziołowe. Organizuję także wydarzenia holistyczne w Londynie. 
Ale się rozpisałam...no ale żyję z pasją, więc dużo tego jest :)

Do zobaczenia :)

Spotykamy się 12 kwietnia (sobota) o godzinie 15.00.

Miejsce spotkania:  Stowarzyszenie Twórców Kultury i Sztuki Kamienica 56, Łódź,
ul. Sienkiewicza 56 (wejście w podwórzu, klatką schodową na II piętro)

Informacje: Iwona Pietrzak, ipietrzak71@o2.pl, tel.: 509 811 499

Koszt warsztatów: 20 zł 


Tekst i zdjęcia: Emilia Ochocka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz